پایان نامه های رشته علوم تربیتی
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

فایل فلش ترکیبی COMBINATION N910R4

دسته بندی : فایل فلش موبایل 1

دانلود فایل فلش ترکیبی برای حل مشکل قفل اکانت گوگل و سریال،بیس باند، هنگ کردن به همراه آموزش

به همراه فایل ترمیم بوت برای گوشی های خاموش یا هنگ و ویبره و سایر مشکلات N910R4

فایل COMBINATION_N910R4 برای مواردی همچون حذف قفل گوگل اکانت frp حل مشکل DRK و حل مشکل گیرکردن روی آرم بعد از فلش یا روت کاربرد دارند.

این فایل ها در کمپانی سامسونگ جهت تست گوشی استفاده می شوند. نصب این رام ها بر روی اکثر گوشی های که به هر نحو روی آرم گیر کرده و یا اکتیو نمی شوند امکان پذیر است. از دیگر مزیت های این نوع رام ها می توان به مواردی اشاره کرد که با دستکاری شما، سریال گوشی از بین می رود که با نصب این رام می توانید به سریال اصلی گوشی برگردید.

توضیح اینکه بعد از نصب این فریمورهای کامبینیشن، هر بیلد نامبری از رام گوشی خود که دوست داشته باشید (تک فایل یا 4 فایل) می توانید بر روی گوشی خود نصب کنید. دقت داشته باشید که احتمال جواب دادن این فایل ها برای مواردی که ذکر کردیم بالای 90 درصد هست. همانند تمامی فایل ها و آموزش های دیگر بارها مورد استفاده قرار گرفته و مورد تایید می باشد.

پیش نیاز:

نصب نرم افزار odin بروی کامپیوتر

نصب درایور دستگاه روی کامپیوتر

حداقل 50% شارژ باتری

رام 4 فایله مدل فایل ترکیبی

مشخصات فایل:

COMBINATION_N910R4
COMBINATION_USC_FA44_N910R4TYU1ANK2_USC1ANK2
2932719_REV00_user_mid_noship_MULTI_CERT

ویژگیهای فایلهای COMBINATION:

امکان دانگرید بدون دردسر

حذف گوگل اکانت

رفع مشکلات عدم نصب رام

رفع مشکل هنگ پی در پی

حل مشکل ارور DRK

امکان تست تمامی قطعات دستگاه

ترمیم سریال NULL دربعضی موارد

و...

آموزش نصب COMBINATION_N910R4:

1) برنامه odin را اجرا کنید و فایل فریمور را از حالت زیپ خارج نمایید.

2) در قسمت AP فایل رام اکسترکت شده با پسوند md5 را قرار دهید.

3) گوشی را خاموش کرده و با گرفتن همزمان کلید های “ولوم پایین + هوم + پاور” آن را به حالت دانلودینگ ببرید.

4) حالا نوبت آن رسیده که گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید و پس از آبی شدن قسمت ID:COM در برنامه odin بر روی کلید Start کلیک کنید.

5) از اینجا به بعد همه چیز را به دست کامپیوتر بسپارید و پس از نمایش کلمه pass گوشی را از کامپیوتر جدا کنید.

اگر مراحل 1 تا 5 را به درستی و طبق آموزش انجام داده باشید، پس از اتمام عملیات نصب، رام جدید بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد شد.

نکته 1: قبل از نصب این رام، کد دستوری #1234#* را شماره گیری کرده و از آن عکس بگیرید و یا اطلاعات داده شده را در جایی یادداشت کنید. این توصیه را همیشه جدی بگیرید چون در برند سامسونگ، همیشه درصورتیکه به هر دلیل بعد از نصب رام با هر مشکلی مواجه شویم، فقط این اطلاعات است که می تواند به ما در جهت ترمیم گوشی آسیب دیده کمک نماید. در غیر اینصورت پشتیبانی سایت قادر به حل مشکل شما نخواهد بود.

نکته 2: با نصب این رام، تمامی اطلاعات گوشی شما اعم از مخاطبین، پیام ها، فیلم و تصاویر گالری، اپلیکیشن ها و هر نوع فایلی که بر روی هارد دستگاه موجود داشتیدحذف خواهد شد، لذا قبل از نصب رام نسبت به بکاپ گیری از اطلاعات شخصی خود اقدام فرمایید.

نکته 3: چنانچه برنامه odin به فایل md5 ارور داد، پسوند md5. را از انتهای نام فایل حذف کرده، فایل را نیز مجدد در برنامه انتخاب کرده و سپس بر روی Start کلیک کنید.

فایل فلش ترکیبی COMBINATION N910R4
خرید و دانلود | 10,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط